15/6/09

Πάμε ξανά απ' την αρχή

Τον τελευταίο καιρό γράφονται "πράγματα και θαύματα" στα blog και site της Ηλιούπολης που απέχουν χιλιόμετρα από την πραγματικότητα.
Η διαστρέβλωση της αλήθειας από ανθρώπους που εκτελούν κομματικές εντολές είναι κατανοητές, εκείνο όμως που προκαλεί είναι η προσπάθεια κάποιων που δεν γνωρίζουν το θέμα και "αγανακτούν" για πράγματα που έχουν ακούσει από άλλους. Για παράδειγμα υπάρχει κριτική από διαφορετικούς ανθρώπους (μάλλον είναι φίλοι μεταξύ τους), που δεν γνωρίζουν ούτε τον τίτλο της "Αγωνιστικής Συνεργασίας Γονέων" και μιλούν για βρισιές προς γονείς και καθηγητές του 3ου Γυμνασίου από την "Αγωνιστική Παρέμβαση" και από τον "γερανό", πως είναι μόνο δύο άνθρωποι που έχουν βάλει στόχο να διαλύσουν το σχολείο!!!!
Σε αυτούς τους δεύτερους θέλω να απευθυνθώ και να τους πω ότι, καλό θα είναι να ψάξουν στα blog και site της πόλης, για δημοσιευμένα κείμενα τόσο δικά μου όσο και της "Αγωνιστικής Συνεργασίας Γονέων".
Ο "γερανός" είναι ψευδώνυμο που χρησιμοποιείτε εδώ και πέντε χρόνια για τις ανάγκες εγγραφής μέλους στο site www.ilioupolisonline.gr και της συμμετοχής μου σαν συντάκτης κειμένων προς το site. Ποτέ δεν έκρυψα ότι πίσω από το ψευδώνυμο "γερανός" είναι ο Γιώργος Σιμόπουλος, πράγμα που δεν είναι υποχρεωτικό αφ' ενός και από την άλλη δημιουργεί τους όποιους κινδύνους να υποστώ δικαστικές και άλλες διώξεις από ανθρώπους και εταιρίες που πιθανά δημιουργούσα πρόβλημα λόγω της ενασχόλησης μου με το θέμα των παράνομων κεραιών κινητής τηλεφωνίας που έχουν κατακλείσει την πόλη μας, έχοντας σαν αντιπάλους τότε την γνωστή πολυεθνική ΤΙΜ και την επίσης γνωστή εταιρία ΚΤΕΟ "AUTOVISION". Η συνέχιση και διατήρηση του ψευδώνυμου "γερανός" στο site δεν νομίζω ότι είναι κάτι που αφορά κάποιον άλλο εκτός από εμένα.

Ας έρθουμε τώρα στα τωρινά. Ως γονιός ασχολούμαι με το γονεϊκό κίνημα εδώ και 16 χρόνια. Όλο αυτό το διάστημα παρακολουθούσα και παρέμβαινα στα κοινά χωρίς να θεωρώ απαραίτητο να διεκδικώ την προσωπική μου προβολή πράγμα που έχω σαν αρχή. Αυτό βέβαια δεν μπορεί να μου στερήσει το δικαίωμα να εκφράζω την γνώμη μου και τις ιδέες μου, σε οποιονδήποτε χώρο κι αν συμμετέχω ως απλό μέλος, με οποιονδήποτε τρόπο. Έτσι συμμετέχοντας στην δημιουργία της "Αγωνιστικής Συνεργασίας Γονέων" του 3ου Γυμνασίου, έγινα απλό μέλος που βοηθάω, σαν χειριστής του blog, στην προώθηση των διεκδικήσεις της "Αγωνιστικής Συνεργασίας" για, δημόσιο 12χρονο σχολείο, καλύτερες κτιριακές συνθήκες, καλύτερα βιβλία και όλα αυτά που βγάλαμε με ανακοίνωση προς τους γονείς στην ιδρυτική διακήρυξή μας (τίποτα δεν δημοσιεύουμε χωρίς την σύμφωνη γνώμη των μελών). Κατεβήκαμε στις εκλογές με ψηφοδέλτιο έντεκα (11) υποψηφίων (και όχι δύο όπως θέλουν να μας παρουσιάσουν) μέσα σε απίστευτα πολιτικοποιημένο κλίμα για σχολικές εκλογές, με συκοφαντικές και προβοκατόρικες κουβέντες έξω από το σχολείο από την "αντίπαλη" αντί-ΚΚΕ παράταξη με τον τίτλο "Ενωτική Κίνηση Γονέων".
Από την επόμενη ημέρα των εκλογών του ΔΣ του συλλόγου μας έγραψα
ως "γερανός" και δημοσίευσα στον geranista.wordpress.com αλλά και στα blog και site της πόλης, ένα άρθρο με τίτλο "Ο Εχθρός Λαός", που καταγγέλλω το "στήσιμο" των εκλογών από ομάδα γονιών που κατασυκοφάντησε την παράταξή μας, χωρίς να βγει ούτε ένας(!!!) να διαψεύσει τα γραφόμενά μου. Κατόπιν σαν παράταξη, καταθέτοντας αίτηση που πρωτοκολλήσαμε, βάλαμε το ερώτημα προς την διεύθυνση του σχολείου να μας απαντήσει από ποιο έγγραφο του υπουργείου υποχρεώνονται οι γονείς να πληρώνουν τα ξενόγλωσσα βιβλία.
Αυτό ήτανε, δεχτήκαμε επίθεση από καθηγητές και μέλη του ΔΣ του
συλλόγου, λες και κάναμε κάποιο έγκλημα κατά της εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου, μέσα στο Σχολικό Συμβούλιο, σε τέτοιο βαθμό που απόρησε ο υπεύθυνος αντιδήμαρχος κ. Κολιοφώτης ζητώντας να επιτρέψουν στον εκλεγμένο εκπρόσωπό μας να μιλήσει (ούτε αυτό δεν του επέτρεπαν).
Το δημοσιεύσαμε και πάλι με ανακοίνωση και στο blog που είχαμε δημιουργήσει εν τω μεταξύ, προς τους γονείς αλλά και πάλι δεν βγήκε ούτε ένας να μας διαψεύσει εκτός από μια καθηγήτρια που θίχτηκε γιατί βάλαμε το όνομά της (ένα απλό διάβασμα της ανακοίνωσης αποδεικνύει ότι δεν υπάρχει ούτε ύβρη ούτε τίποτα συκοφαντικό εις βάρος της) και όχι για να διαψεύσει. Αντί αυτού όμως, άρχισε το "κυνήγι" των "εχθρών του συστήματος" μέσα από τις διώξεις των παιδιών της "Αγωνιστικής Συνεργασίας", με επιλεκτικές αποβολές και συκοφαντίες. Έφτασαν στο σημείο να κατηγορήσουν μαθητή, μπροστά σε 200 συμμαθητές του την ώρα της προσευχής στο προαύλιο, ότι είναι εμπρηστής και αποπειράθηκε να κάψει το σχολείο, τιμωρώντας τον με αποβολή παραβιάζοντας όλους τους ηθικούς και σχολικούς κανόνες (υπάρχει σχετική ανακοίνωση και άρθρο).
Την ίδια εποχή κάνοντας το μάθημα της Ιστορίας με το παιδί μας,
διαβάσαμε με έκπληξη το περίφημο χειρόγραφο της κ. καθηγήτριας για την καπιταλιστική κρίση του 1929, και την αντικομμουνιστική πρόθεση της να ταυτίσει τον κομμουνισμό με τον ναζισμό και τον φασισμό, πράγμα που γνωστοποιήσαμε στην Κ.Ο. του ΚΚΕ της Ηλιούπολης ως φίλοι και ψηφοφόροι του ΚΚΕ. Το χειρόγραφο θεωρήθηκε αντικομμουνιστική προπαγάνδα από την Κ.Ε. του ΚΚΕ και είχε σαν αποτέλεσμα την δημοσίευση στον "Ριζοσπάστη".
Η συγκεκριμένη καθηγήτρια απάντησε με κείμενό της που δικαιολογεί την
διδασκαλία της χωρίς να διαψεύδει όμως (και αυτή όπως και οι προηγούμενοι) ότι όντως είναι δικό της. Όπως επίσης δεν διέψευσε και τα υπόλοιπα χειρόγραφά της, που εν τω μεταξύ ανακαλύψαμε στις εργασίες του παιδιού μας.
Τα υπόλοιπα είναι η ανιστόρητη και Γκαιμπελίστικη επίθεση εναντίον μας,
λες και όλα τα κάναμε εμείς και όχι αυτοί, λες και εμείς κυνηγάμε τους καθηγητές, τους βρίζουμε και τους συκοφαντούμε. Εμένα προσωπικά δεν μου κάνει εντύπωση αυτού του είδους η Γκαιμπελίστικη τακτική σαν μέσο άμυνας που χρησιμοποιούν, γιατί είμαι χρόνια στόχος διάφορων "τύπων" του ίδιου συστήματος που ξεκινάει από την χούντα και φτάνει μέχρι σήμερα μιας και ποτέ δεν κρύφτηκα ούτε "έγλυψα" κανένα σε όλη τη διάρκεια της ζωής μου.
Επειδή πιστεύω ότι εσείς (περισσότερο εσύ κ. Ελένη που δεν σε γνωρίζω αλλά θεωρώ καλόπιστη την κριτική σου) που δεν ξέρετε τα γεγονότα και έχετε κατά κάποιο τρόπο αγνές προθέσεις, σας ζητώ να διαβάσετε όλα τα κείμενα και να μου πείτε τι θεωρείται ύβρη και συκοφαντία. Δεν διεκδικώ τίποτα από κανένα από εσάς γιατί ποτέ δεν ζήτησα ούτε να με ψηφίσετε ούτε να με κάνετε εκπρόσωπό σας. Εξακολουθώ να πιστεύω στους ανθρώπους με καλή πίστη. Αυτό δεν θα μου το αλλάξει κανένας ποτέ όση λάσπη και να προσπαθήσει να μου ρίξει όσο και να προσπαθήσει να διαστρεβλώσει τα γεγονότα.

ΥΓ Όταν κάποιος αποκαλείται ψεύτης από δύο τουλάχιστον ανθρώπους και επιμένει να λέει ψέματα εμένα προσωπικά που προκαλεί τουλάχιστον …..οίκτο.

ΥΓ2 Για να μην με συνδέσετε πάλι με τον Redilioupoli, τα σχόλια που πάνε για το "Περί αντικομμουνισμού στο 3ο Γυμνάσιο", αλλά και σε όποιο άρθρο έχω γράψει εγώ, έρχονται και σε μένα μιας και είμαι εγγραμμένος ως μέλος και συνεργάτης στο blog πράγμα που μπορεί να γίνει και με εσάς.

ΥΓ3 Συγχωρήστε μου τα όποια ορθογραφικά λάθη, βλέπετε κάποιοι από εμάς δεν είχαν το περιθώριο και το "δικαίωμα" εκείνα τα χρόνια να πάνε στο σχολείο και από 10 χρονών πήγαιναν στη δουλειά.

ΥΓ4 Δεν είναι απολογία είναι προσπάθεια ενημέρωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου